Ghana - Reisverslagen van Madelijn - WaarBenJij.nu Ghana - Reisverslagen van Madelijn - WaarBenJij.nu
Ghana

In de maand juli ga ik vrijwilligerswerk doen in een weeshuis in Ghana, het 'Helping Hand Childrens Home'. Dit weeshuis ligt tussen de dorpjes Agona Swedru en Winneba in Zuid-Ghana, vlakbij de hoofdstad Accra. In het weeshuis zitten op dit moment 44 kinderen met een leeftijd van 2 tot 13 jaar. De hulp die ik daar zal geven is vooral het helpen van de medewerkers daar met koken voor de kinderen, wassen en aankleden van de kinderen. Ook zal ik helpen met het schoonmaken van de kamers. Naast het weeshuis ligt een school waar de kinderen doordeweeks heen gaan. Op deze school ga ik wat les geven en de kinderen helpen met huiswerk.

Het helpen in het weeshuis zal vooral doordeweeks plaats vinden. In het weekend ben ik meestal 'vrij' en kan ik plaatsen gaan bezoeken in Ghana. Wat ik precies wanneer wil gaan doen heb ik nog niet gepland.. Wel weet ik wat ik graag wil zien daar!

Nog maar een paar dagen! Ik heb heel erg benieuwd & heb er heel veel zin in!


Recente Reisverslagen:

28 Juli 2014

Cape Coast & Kumasi

17 Juli 2014

Werken in het weeshuis

08 Juli 2014

eerste paar dagen
Madelijn

Actief sinds 03 Juli 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 2150

Voorgaande reizen:

06 Juli 2014 - 03 Augustus 2014

Ghana

Landen bezocht: